Kenelle PITÄÄ lähettää joulukortti?
Voi hemmetin joulukortit!
Lähetimme mielestämme ihan riittävästi joulukortteja (24kpl) , mutta nyt on joka päivä postilaatikkoon tipahtanut kortteja henkilöiltä, joille me ei lähetetty. =( Ja joka päivä olen kiikuttanut postiin lisää korttia, mutta huomenna en kyllä enää jaksa - olkoon.
Eli kysymys kuuluu, kenelle lähetät korttia? Millä perusteella valitset saajat?
Me lähetettiin kortteja vain ystäville ja sukulaisille, joita olemme muutenkin aktiivisesti yhteydessä.
Nyt niitä kortteja tulee vanhoilta opiskelu- ja työkavereilta, ei niin läheisiltä sukulaisilta, ex-naapureilta, ystävien vanhemmilta (jotka joo tuntee ja on tavannut heidän mökillään, juhlissa, tms), ym. Eli kiva saada, mutten jaksa kyllä itse lähettää yhtä aktiivisesti.
Kommentit (2)
Nettitutut saavat meilitervehdykset.
Ei ole mitään velvollisuutta muistaa jokaista puolituttua.
Jotkut säilyttävät aina edellisen vuoden kortit ja lähettävät niiden mukaan seuraavana vuonna kortit, mikä on minusta aika turhaa...
Kun lähetän kortteja, laitan vain niille ihmisille joille haluan. Eli noin 20 korttia/vuosi. Jos joltakin vanhalta tutulta tmv. tulee kortti (jolle minä en ole lähettänyt) kiitän kortista tekstiviestillä, tyyliin; " Kiitos joulukortista, mukavaa joulua myös sinulle/teille"