Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ma en kasita miks mun mies ei tajua, etta kun katsoo jotain K15-ohjelmaa (esim pako) lasten ollessa viela hereilla, ei laita automaattisesti telkkarista aania pois paalta?

Vierailija
06.11.2007 |

onko muiden miehet yhtä ajattelemattomia?



tästä saa aina huomauttaa miehellä!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tekee tällä hetkellä keittiöremppaa iltaisin, ja porailee silloin kun lapset ovat just nukahtamaisillaan. Hän on sitä mieltä, että lasten pitää oppia nukkumaan metelissä... ärsyttää.

Vierailija
2/19 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luonnollisestikaan lasten ei kuulu myöskään KUUNNELLA heille sopimattomia ohjelmia! Onhan se nyt selvä, että k15 -ohjelmien äänet ovat lapsista pelottavia, eivätkä siis heidän korville sovi. Ei varmaan tunnu kivalta koittaa nukahtaa kuunnellen telkkarista PELOTTAVIA ääniä.



Kyllä ap on ihan oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee jotain sota-juttuja tai telkkarista jotain " kauhujuttuja" . Siis silloin, jos lapsi on telkkarin lähellä/kuuluvuusalueella.

Vierailija
4/19 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaankukaan lapsista ole moinansakkaan mistään äänistä. Ei kai sitä toosaa tarvitse niin kovalle laittaa.

Vierailija
5/19 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näitä näköjään löytyy..

Vierailija
6/19 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen sopimattomia ääniä sieltä nyt oikein kuuluu, puhettako? ei meidän pienet lapset ainakaan englantia ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nähneeni joskus TV:stä pätkän, jossa mies ja nainen tekivät jotain yhdessä. Kun taustalla soitettiin romanttista musiikkia, näytti kohtaus kertovan aivan eri asiasta kuin silloin, kun täsmälleen saman kohtauksen taustalla soitettiin kauhufilmimusiikkia.



Musiikin lisäksi on kaikenlaisia muitakin lapsille sopimattomia ääniefektejä sodan jyskeestä rakastelun ähinään.



Missään tapauksessa en anna lasteni kuunnella sellaisia äänitehosteita, joita en katso heille sopivaksi. Samasta syystä on jotkut " lastenohjelmat" (Pokemonit, Transformerit ym.) meillä pannassa.

Vierailija
8/19 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on muka niin pöhkö että huudattaa telkkaria kun toiset yrittää nukkua?



Meillä hiljennetään mutta sen verran ääntä on että ohjelmaa pystyy seuraamaan. Lapsi nukkuu kuitenkin omassa huoneessaan ovi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin hän kyllä hääräsi välillä muutakin mutta oleili myös paljon kainalossani sohvalla...

Vierailija
10/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaadin miestä hiljentämään, vaikka lapsi on jo 11-vuotias.

Vierailija
12/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt, että täällä mollataan vanhempia, jotka noudattavat ko. ikärajoja ja vielä järkyttyneempi olen siitä, että jonkun 2-v LAPSI katsoo Pakoa, 6-v LAPSI katsoo KIngKongia, joku aika sitten luin täältä myös, että jonkun 9-v oli katsonut SpiderManit viikonloppuleffoina vanhempiensa kanssa.



LAPSI EI OLE PIENI AIKUINEN!. LAPSI ei pysty käsittelemään aikuisille suunnattujen leffojen käsitteitä, pelotteita, rakastelukohtauksia. Yksinkertaisesti: sellaiset asiat EIVÄT KUULU LAPSEN KOKEMUSMAAILMAAN. Ei ole lapsen pumpulissakasvattamista, jos lasta kasvattaa hänen ikänsä ja kokemuksien omaksumiskyvyn mukaisesti.



Vanhemman tulee pystyä asettamaan lapsi tällaisissa asioissa omien mielihalujensa edelle. Vanhemman tehtävä on opastaa lasta maailmaan, lapsen kehityksen mukaisesti, suodattaen ja padoten ylimääräisiä ärsykkeitä. Ihmettelen, miksi lapset EIVÄT SAA OLLA LAPSIA ja miksi VANHEMMAT EIVÄT TOIMI VASTUULLISEN AIKUISEN ROOLISSA? Vanhemman tehtävä ei ole olla lapsen KAVERI. Vanhemman, niin isän kuin äidin tehtävä on kasvattaa (lue: ohjata ja opastaa) lasta TURVALLISESTI kohtaamaan lasta ympäröivä maailma sekä tarjota eväitä siinä pärjäämiseen ja sen käsittelyyn.



Sitäpaitsi: ONNEKSI kasvatus ei ole yksisuuntainen tapahtuma, myös lapset kasvattavat vanhempiaan VANHEMMIKSI, jos vanhemmat vain ovat vastaanottavaisia ja avoimia LAPSELLEEN. Lapsilta saa yllättävän paljon, kun heille myös antaa aikaansa ja läsnäoloaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut 9 v pojalleen Matrixin. Sitä sitten näytettiin illanvietossa, enkä tiennyt, mihin olisin oman 4-vuotiaani vienyt.

Vierailija
14/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan pintasi. Ihan hulluutta jos pieni lapsi saa katsella paon kaltaisia ohjelmia. Meillä hieman isommat lapset, isoin murrosiässä jo, keskimmäinen 9v ja nuorin 5v. Kaksi nuorinta ei katso pakoa edes sivusilmällä. Meillä kaksi telkkaria joten ohjelmat katsotaan niin ettei pienemmät ole samassa huoneessa.



Jos lapsi tulee samaan huoneeseen, kerrotaan että aikuisten ohjelma meneillään ja sitä ei sovi katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidä 8 vuotiaan lempiohjelma on pako.

Vierailija
16/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva sylissäni ja huomasin, että ne äänet sai sen itkemään ja pelkäämään vaikkei se katsonut telkkariin päinkään. Sen jälkeen meillä on pidetty äänet pois päältä vaikka vauvakin on kasvanut. Ne on todella uhkaavia, kauhuleffa ilman ääniä ei itseasiassa ole enää pelottava.





Vierailija
17/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne, joilla lapset saa kattoa mitä vaan telkkarista, laittais vaikka jonkun kyltin ovensuuhun, tietäisin sit et kenen luo en lastani vie. Näitä oli aina muutama näitä vanhempia kun itsekin kasvoi, ja siellä sitten porukalla katsottiin väkivaltaviihdettä muiden kakaroiden kanssa kun vanhemmat eivät välittäneet.



Ja uskokaa tai älkää, kyllä niistä jää traumoja. Toivottavasti sitten selitätte niille 8-vuotiaille (ja alle) sen raa' an väkivallan. Ai ette? No ei yllättänyt.

Vierailija
18/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


katellaan digiboksin tallentamaa ohjelmaa ihan rauhassa.

Vierailija
19/19 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Pako on todellakin K 15!!!



Jos et ole provo, niin olet saatanan huono äiti/isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä