Lue keskustelun säännöt.
Millä todennäköisyydellä lapselle iskee tauti päälle, kun nyt vähä yskii...
27.12.2007 |
mutta kuumetta ei ole... Lauantaina pitäisi lähteä reissuun, ja menee kaikki pieleen jos lapsi on sairas. Lauantaiaamuna kello 9 pitäs olla tytön terve. :(
Ja vaikka kai tiedän, että ei sille mitään voi, niin sanokaas nyt kuitenkin kaikki keinot millä jonkun orastavan flunssan saa karkotettua ennen kun hyökkääkään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla