Lue keskustelun säännöt.
Kummassa parempaa kuntoututusta masentuneelle, Kelassa vai työkkärissä?
11.12.2007 |
Onko kokemuksia? Eli kannattaako olla s. lomalla ensisijaisuusaika ja sitten siirtyö Kelan kuntoutuksen pariin? Vai miten?
Kunto on edelleen heikko tai vähintäänkin hyvin vaihteleva. 3kk vielä olisi mahdollista olla s. lomalla. ei ole työpaikkaa mihin palata. Viimeinen vakituinen työpaikka ollut 2002 syksyllä josta irtisanouduin työuupumuksen takia. Sen jälkeen kotiäitinä.
Kiitos kokemuksista!
Nimim. Ehjänä työelämään
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla