Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummassa parempaa kuntoututusta masentuneelle, Kelassa vai työkkärissä?

Vierailija
11.12.2007 |

Onko kokemuksia? Eli kannattaako olla s. lomalla ensisijaisuusaika ja sitten siirtyö Kelan kuntoutuksen pariin? Vai miten?

Kunto on edelleen heikko tai vähintäänkin hyvin vaihteleva. 3kk vielä olisi mahdollista olla s. lomalla. ei ole työpaikkaa mihin palata. Viimeinen vakituinen työpaikka ollut 2002 syksyllä josta irtisanouduin työuupumuksen takia. Sen jälkeen kotiäitinä.



Kiitos kokemuksista!



Nimim. Ehjänä työelämään

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän