Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Tämän palstan tuomitsevimmat?

Vierailija
18.12.2007 |

Minusta ykkösenä Morre, ja kakkospaikkaa pitelee Xandris.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityt ovat väärä vastaus. En tuomitse kristittyjä enkä edes kristinuskoa. Minä vain kritisoin kristinuskoa ja kirkon toimintaa.

Tunnen muutamia kristittyjä IRL ja ovat oikein mukavaa porukkaa.

Vierailija
2/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muita nikillään keskustelemaan uskaltautuvia olivat....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämäkään ollut poikkeus.

Vierailija
4/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, enhän sinua tunne irl, mutta täällä sinä tunnut haluavan olla aina eri mieltä kuin ketjun aloittanut, haluat kyseenalaistaa kaiken ja olet muka-suvaitsevainen, vaikka todella kovin mielipitein annat monien kuulla " kunniansa" . Olet sellainen tyyppi, joka pitää itseään suvaitsevaisena, mutta joka todellisuudessa on kova tuomitsemaan muita.



ap

Vierailija
5/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä näkökulmilleni perustelut. Kyseenalaistaminen ei ole tuomitsemista.

Mielestäni aika tasaisesti olen aiheiden aloittajien kanssa samaa mieltä ja eri mieltä. Muistan usein puolustaneenikin ketjun aloittajaa (taannoin esim. naista, jonka miehellä oli ollut mielenterveysongelmia ja suuren osan mielestä hänen olisi pitänyt erota).



Löytyisikö sinulta esimerkkejä niistä " tuomioista" ?

Vierailija
6/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat heti. Olet ihan käsittämättömän ylimielinen!



5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näemmä itsensä puolustaminenkin on tuomitsemista.

Vinkeää :D

Vierailija
8/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä Morre että Xandris vaikuttavat hyvin tasapainoisilta, omilla aivoillaan ajattelevilta ihmisiltä. En ole huomannut heidän tuomitsevan, oman näkökantansa asiaan tuovat kyllä esille, enkä ole aina samaa mieltä heidän kanssaan, mutta eipä se ole saanut heitä inhoamaan. Eihän kaikki voi olla aina samaa mieltä kaikesta, se vasta tylsää olisikin. Ja he perustelevat mielipiteensä, toisin kuin suurin osa täällä kirjoittelijoista



T:sivusta seurannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:


Nyt näemmä itsensä puolustaminenkin on tuomitsemista.

Vinkeää :D

Mutta tunnettuahan on se, että tein mitä hyvänsä, niin joku mamma on naama nyrpällään =)

Vierailija
10/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa todella typerä kun miettii kuinka pieni osa meitä nicillisiä tällä palstalla on. Meitä " vauvalaisia" on varmaan enemmän kuin 20 täällä kirjoittelemassa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävimpiä on nämä kirjoitukset, joita ne itse rustaa itsestään johonkin ketjuun saadessaan turpiinsa...

Vierailija
12/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut Xandris, sori vaan ;)

En huomannut etten ollutkaan kirjautuneena sisään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa törkeä kun minun nimissäni vastaat!



ap/5

Vierailija
14/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kinaan kanssasi tuossa anoppi-ketjussa. Missä välissä olisin kirjautunut ulos, naputellut itselleni tukiviestejä ja taas kirjautunut kinaamaan kanssasi siihen anoppi-ketjuun?

Minä siedän hyvin sitä, että minun kanssani ollaan eri mieltä. Sinulle se sen sijaan näkyy olevan kamalan vaikeaa ja traumaattista.

Vierailija:


Säälittävimpiä on nämä kirjoitukset, joita ne itse rustaa itsestään johonkin ketjuun saadessaan turpiinsa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xandris:

Minä siedän hyvin sitä, että minun kanssani ollaan eri mieltä. Sinulle se sen sijaan näkyy olevan kamalan vaikeaa ja traumaattista.

Vierailija
16/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xandris varsinkin. YÖK, mikä tyyppi!

Vierailija
17/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luita noita Xandrisin saarnoja. Työyhteisössäni on tuollainen saarnalakanoita vääntävä besserwisser jota kaikki inhoavat ja välttävät. Ettei vain olisi täälläkin valistamassa tolloja. Yäk, yäk, yäk.

Vierailija
18/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tyypillistä, ylimielistä itseään kohottavaa Morrea...:(

Vierailija
19/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sentään tuollaista kieltä tarvitse käyttää. Kuulostatte ihan joiltain 15 vuotiailta.

Vierailija
20/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelette itse koko ajan, miksi teidät on mainittu tässä ketjussa.