G: Tämän palstan tuomitsevimmat?
Minusta ykkösenä Morre, ja kakkospaikkaa pitelee Xandris.
Kommentit (40)
Ja muita nikillään keskustelemaan uskaltautuvia olivat....?
Siis, enhän sinua tunne irl, mutta täällä sinä tunnut haluavan olla aina eri mieltä kuin ketjun aloittanut, haluat kyseenalaistaa kaiken ja olet muka-suvaitsevainen, vaikka todella kovin mielipitein annat monien kuulla " kunniansa" . Olet sellainen tyyppi, joka pitää itseään suvaitsevaisena, mutta joka todellisuudessa on kova tuomitsemaan muita.
ap
Minulla on yleensä näkökulmilleni perustelut. Kyseenalaistaminen ei ole tuomitsemista.
Mielestäni aika tasaisesti olen aiheiden aloittajien kanssa samaa mieltä ja eri mieltä. Muistan usein puolustaneenikin ketjun aloittajaa (taannoin esim. naista, jonka miehellä oli ollut mielenterveysongelmia ja suuren osan mielestä hänen olisi pitänyt erota).
Löytyisikö sinulta esimerkkejä niistä " tuomioista" ?
Aloitat heti. Olet ihan käsittämättömän ylimielinen!
5
Nyt näemmä itsensä puolustaminenkin on tuomitsemista.
Vinkeää :D
sekä Morre että Xandris vaikuttavat hyvin tasapainoisilta, omilla aivoillaan ajattelevilta ihmisiltä. En ole huomannut heidän tuomitsevan, oman näkökantansa asiaan tuovat kyllä esille, enkä ole aina samaa mieltä heidän kanssaan, mutta eipä se ole saanut heitä inhoamaan. Eihän kaikki voi olla aina samaa mieltä kaikesta, se vasta tylsää olisikin. Ja he perustelevat mielipiteensä, toisin kuin suurin osa täällä kirjoittelijoista
T:sivusta seurannut
Morre:
Nyt näemmä itsensä puolustaminenkin on tuomitsemista.
Vinkeää :D
Mutta tunnettuahan on se, että tein mitä hyvänsä, niin joku mamma on naama nyrpällään =)
Itse asiassa todella typerä kun miettii kuinka pieni osa meitä nicillisiä tällä palstalla on. Meitä " vauvalaisia" on varmaan enemmän kuin 20 täällä kirjoittelemassa =)
Säälittävimpiä on nämä kirjoitukset, joita ne itse rustaa itsestään johonkin ketjuun saadessaan turpiinsa...
ei ollut Xandris, sori vaan ;)
En huomannut etten ollutkaan kirjautuneena sisään
Oletpa törkeä kun minun nimissäni vastaat!
ap/5
Minä kinaan kanssasi tuossa anoppi-ketjussa. Missä välissä olisin kirjautunut ulos, naputellut itselleni tukiviestejä ja taas kirjautunut kinaamaan kanssasi siihen anoppi-ketjuun?
Minä siedän hyvin sitä, että minun kanssani ollaan eri mieltä. Sinulle se sen sijaan näkyy olevan kamalan vaikeaa ja traumaattista.
Vierailija:
Säälittävimpiä on nämä kirjoitukset, joita ne itse rustaa itsestään johonkin ketjuun saadessaan turpiinsa...
Xandris:
Minä siedän hyvin sitä, että minun kanssani ollaan eri mieltä. Sinulle se sen sijaan näkyy olevan kamalan vaikeaa ja traumaattista.
Xandris varsinkin. YÖK, mikä tyyppi!
kun luita noita Xandrisin saarnoja. Työyhteisössäni on tuollainen saarnalakanoita vääntävä besserwisser jota kaikki inhoavat ja välttävät. Ettei vain olisi täälläkin valistamassa tolloja. Yäk, yäk, yäk.
juuri tyypillistä, ylimielistä itseään kohottavaa Morrea...:(
nyt sentään tuollaista kieltä tarvitse käyttää. Kuulostatte ihan joiltain 15 vuotiailta.
Perustelette itse koko ajan, miksi teidät on mainittu tässä ketjussa.
Kristityt ovat väärä vastaus. En tuomitse kristittyjä enkä edes kristinuskoa. Minä vain kritisoin kristinuskoa ja kirkon toimintaa.
Tunnen muutamia kristittyjä IRL ja ovat oikein mukavaa porukkaa.