G: Tämän palstan tuomitsevimmat?
Minusta ykkösenä Morre, ja kakkospaikkaa pitelee Xandris.
Kommentit (40)
Kuvottavat tyypit herättävät usein aika veemäisiä kommentteja. Elämä on.
Olen asiallisesti pyytänyt perusteluita, mutta niitä on näemmä vaikea kaivaa esiin. Ap (ainakin kohdassa 5) vastasi hyvin ja siihen kommentoinkin takaisin.
Muuten argumentointi tosiaan on olematonta.
Jos perustelu, itsensä puolustaminen ja rohkeasti erimieltä oleminen on merkki ylimielisyydestä, niin olen sitä hemmetin mielelläni.
olisikin.
Vaan ihan silkasta paskamaisesta ylimielisyydestä. Sitä ihteään alusta loppuun.
Musta tuntuu, että kun av:lla kirjoittaa omalla nickillä joutuu väistämättä silmätikuksi, mutta onko silläkään nyt niin hirveästi väliä...
olen kirjoittanut vain viestit nro5 ja 16.
ap
Siihen(kin) kaipaan niitä perusteluja.
Jos minuun suhtaudutaan vähättelevästi, mennään henkilökohtaisuuksiin ym. niin näpäytän kyllä takaisin (jos olen sillä tuulella). En todella käännä toista poskeani.
Sitäkö on tuo tarkoittamasi ylimielisyys?
Minulla ei ole aikaa terapoida sinua.
28
No. Kukin toki priorisoi ajankäyttönsä parhaaksi katsomallaan tavalla.
En ole terapian, vaan perustelujen tarpeessa.
täällä kysyttiin kuka on tuomitsevin. Minä vastasin. Ei siinä kysytty perusteluja. Minusta sinä olet tuomitseva ja - aika pahastikin - jotenkin vinksahtanut. Moni muukin oli samaa mieltä.
Eikö kannattaisi ennemmin ottaa kritiikki vastaan kuin alkaa vääntää sitä yhtä ja samaa?
Minä joka tapauksessa lopetan tähän. Sinun kanssasi keskustelu on ihan suossa tarpomista. KATSO PEILIIN JA HAE APUA.
Miten sitä voisi muuttua, jos ei tiedä MITÄ pitäisi tehdä?
Vähän sama, jos miehelle kiljuu että " Sä et huomioi mua ikinä!!" ja sitten ei kerro kuitenkaan, että minkälaista huomiota kaipaisi.
ja parhaat päivänsä nähnyt vanha ja katkera eukko!
Mutta ehkä minäkin tosiaan luovutan. Kun ei mitään muuta tule kuin suoranaista vittuilua ja perustelut ihan jossakin hukassa, niin tätä lienee turha jatkaa.
Jatkan av:lla omaan ja samaan tyylini. Osa tykkää, osa ei. Kaikkia tuskin koskaan pystyn miellyttämään, eikä sillä ole mitään väliäkään.
Suurimmaksi osaksi AV on onneksi varsin OK paikka, joskus jopa hyödyllinen.
Sitäkin tanakammin selkeästi kylläkin. Mutta ainoa olet!
Tuliko mieleen, että ehkä siinä voisi olla joku totuuden siemen??
Niitä lukee mielellään, vaikka itse ei aina samaa mieltä olisikaan. On hienoa, että joku tässäkin maailmassa vielä kyseenalaistaa asioita ja ajattelee ihan omilla aivoillaan!
Ylimielinen ja muita vähättelevä ihminen. Vain akateemisuus on tärkeää, puuttuu muiden asioihin, alistaa lapsiaan, elää avoimessa suhteessa (miehellä satoja naisia, varmaan Fletchilläkin saman verran)
Ei ole sen vertaa ryhtiä että kehtais edes nimimerkillä sanoa sanottavaansa.
Morre ja Xandrishan ne juuri kaiken pahan alku ja juuri täällä ovatkin.