Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Tämän palstan tuomitsevimmat?

Vierailija
18.12.2007 |

Minusta ykkösenä Morre, ja kakkospaikkaa pitelee Xandris.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre ja Xandrishan ne juuri kaiken pahan alku ja juuri täällä ovatkin.

Vierailija
22/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavat tyypit herättävät usein aika veemäisiä kommentteja. Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiallisesti pyytänyt perusteluita, mutta niitä on näemmä vaikea kaivaa esiin. Ap (ainakin kohdassa 5) vastasi hyvin ja siihen kommentoinkin takaisin.

Muuten argumentointi tosiaan on olematonta.



Jos perustelu, itsensä puolustaminen ja rohkeasti erimieltä oleminen on merkki ylimielisyydestä, niin olen sitä hemmetin mielelläni.

Vierailija
24/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin.



Vaan ihan silkasta paskamaisesta ylimielisyydestä. Sitä ihteään alusta loppuun.



Vierailija
25/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että kun av:lla kirjoittaa omalla nickillä joutuu väistämättä silmätikuksi, mutta onko silläkään nyt niin hirveästi väliä...

Vierailija
26/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kirjoittanut vain viestit nro5 ja 16.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen(kin) kaipaan niitä perusteluja.

Jos minuun suhtaudutaan vähättelevästi, mennään henkilökohtaisuuksiin ym. niin näpäytän kyllä takaisin (jos olen sillä tuulella). En todella käännä toista poskeani.



Sitäkö on tuo tarkoittamasi ylimielisyys?

Vierailija
28/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aikaa terapoida sinua.



28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Kukin toki priorisoi ajankäyttönsä parhaaksi katsomallaan tavalla.



En ole terapian, vaan perustelujen tarpeessa.

Vierailija
30/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kysyttiin kuka on tuomitsevin. Minä vastasin. Ei siinä kysytty perusteluja. Minusta sinä olet tuomitseva ja - aika pahastikin - jotenkin vinksahtanut. Moni muukin oli samaa mieltä.



Eikö kannattaisi ennemmin ottaa kritiikki vastaan kuin alkaa vääntää sitä yhtä ja samaa?



Minä joka tapauksessa lopetan tähän. Sinun kanssasi keskustelu on ihan suossa tarpomista. KATSO PEILIIN JA HAE APUA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä voisi muuttua, jos ei tiedä MITÄ pitäisi tehdä?



Vähän sama, jos miehelle kiljuu että " Sä et huomioi mua ikinä!!" ja sitten ei kerro kuitenkaan, että minkälaista huomiota kaipaisi.

Vierailija
32/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suu jauhaa aina vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parhaat päivänsä nähnyt vanha ja katkera eukko!

Vierailija
34/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä minäkin tosiaan luovutan. Kun ei mitään muuta tule kuin suoranaista vittuilua ja perustelut ihan jossakin hukassa, niin tätä lienee turha jatkaa.



Jatkan av:lla omaan ja samaan tyylini. Osa tykkää, osa ei. Kaikkia tuskin koskaan pystyn miellyttämään, eikä sillä ole mitään väliäkään.



Suurimmaksi osaksi AV on onneksi varsin OK paikka, joskus jopa hyödyllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin tanakammin selkeästi kylläkin. Mutta ainoa olet!

Vierailija
36/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen, että ehkä siinä voisi olla joku totuuden siemen??

Vierailija
37/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä lukee mielellään, vaikka itse ei aina samaa mieltä olisikaan. On hienoa, että joku tässäkin maailmassa vielä kyseenalaistaa asioita ja ajattelee ihan omilla aivoillaan!

Vierailija
38/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää...

Vierailija
39/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen ja muita vähättelevä ihminen. Vain akateemisuus on tärkeää, puuttuu muiden asioihin, alistaa lapsiaan, elää avoimessa suhteessa (miehellä satoja naisia, varmaan Fletchilläkin saman verran)

Vierailija
40/40 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen vertaa ryhtiä että kehtais edes nimimerkillä sanoa sanottavaansa.