Minkähän takia joillakin naisilla on pakonomaisen tuntuinen tarve puhua pahaa muista ihmisistä?
Ja työssähän näitä ainakin näkee. Mua alkaa ällöttää saman tien sellaiset, jotka niin tekevät, ja monesti eivät taida edes tajuta, että mitä se heistä itsestään oikein kertookaan...
Kommentit (9)
Vierailija:
pa tosi hyvää pullaa leiponut
Mutta jos olen jonkun vanhuksen luona kahvilla, ja syön kuivunutta pullaa;En todellakaan mene siitä huomauttamaan, ja kyllä-osaan jopa päästää valkosen valheen jos vanhus kysyy, onko pulla hyvää
-oma paha olo
-huono itsetunto, oman itsen vertaaminen liikaa muihin. Oman itsen jalustalle nostaminen muihin verrattuna tuo henkilölle parempaa oloa. Tällainen ihminen on usein itse masentumisaltis.
-koulukiusaaminen (opittu tapa haukkua muita selän takana)
että se on vamppi vaan väkisin keksitään että kylläpä hän pukeutuu aina kauniisti vaikka näyttää horolta oikeasti siis
on suorastaan terapeuttista jutella asiasta toisen kaverin kanssa, joka tuntee ja tietää tämän kenestä siis tavallaan pahaa puhutaan. Semmoista tyhjänpäivästä p---n puhumista en siedä.
mikä sua estää sanomasta suoraan ko henkilölle?
En pysty sanomaan, koska tiedän että sitten tämä ihminen loukkaantuu ja minä taas en voi elää sen asian kanssa. Aika nössöä, tiedetään, mutta minkäs luonteelle teet.
pa tosi hyvää pullaa leiponut