Lue keskustelun säännöt.
G: paljonko olet syönyt suklaata tänä jouluna?
26.12.2007 |
laske siis grammoissa..
mulla ois menny sellanen 1000g.
Kommentit (6)
Vieläkin on suklaata ruokakomerossa, mutta ei enää tee mieli, ja tarjoan loput vieraille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onneks suklaa närästää! Eipähän tule syötyä. Muuten olis menny varmaan jo se kilo, ainakin.
En syö kauheasti suklaata muutenkaan.
Muuta karkkia sitten on mennyt senkin edestä
600g
kun meillä on mennyt 2x300g laatikot suklaata plus olen napsinut konvehteja anopin luona. onneksi ei ole tänä jouluna enempää noita konvehtirasioita saatavilla