Lue keskustelun säännöt.
K' nex
10.12.2007 |
Onko joku sattunut näkemään K' nexin rakennussarjoja missään nettikaupassa? Niitä monsterirakennussarjoja kaipailen - autojuttuja on näkynyt ihan marketeissa mutta noita monstereita ei.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla