Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

omakotitalossa tai rivarissa asujat, joilla on pieniä lapsia?

Vierailija
24.07.2006 |

Haittaako teitä se, että vieraat, naapurit sun muut ravaavat jatkuvasti kesällä teillä paljasjaloin ulkona ja sisällä, tai vaihtoehtoisesti kengät jalassa? kerrostalossahan tällaista ei joudu kokemaan. Meillä ainakin lapset ryömii ja konttaa lattioilla, ja menevät sitten samoissa vaatteissa sänkyihinsäkin peiton alle, puhumattakaan pienimmistä, jotka laittavat kaiken lattialla olevan suuhunsa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on koko piha AIVAN täynnä lokinkakkaa, ei auta vaikka huuhtoisi letkulla pois, seuraavana päivänä sama juttu. Itseäni inhottaa, kun vieraiden on pakko tallustella kakkojen päällä pihalla ja sitten tietty meillä sisällä sen jälkeen.

Vierailija
2/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman niitä ei ole asiaa takapihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä meille ei sitä roskaa niin paljoa sisään kantaudu ja sängystä en ole löytänyt yhtään hiekkaa tms.

Vierailija
4/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssa sen kengät jalassa. Kesällä olen lähes aina omalla pihalla paljain jaloin ja paljain jaloin tulen myös sisälle. Roskaa tulee jonkin verran, mutta imuri on keksitty.

Vierailija
5/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän ne kaiken maailman allergiat ym. jatkuvat tulehduskierteet johtuu, kun nykyäidit hysteerisesti pelkää että pienestäkin likahippusesta tulee iso paha tauti...

Vierailija
6/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lasten jaloissa.



Niin ja meillä muuten on ulos-sisään-ravaaminen ylipäätään kielletty, varsinkin jos on vieraitakin lapsia pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirakin tuo enemmän likaa sisälle kuin " vieraat"



Sekään ei haittaa



ja sitä paitsi meidän lapset ovat olleet harvinaisen terveitä... liian steriliä ei saa olla vauva / lapsiperheessä...usko pois

Vierailija
8/10 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei lapsille ja koirillekaan tule puettua tossuja päälle pihalla piipahtaessa;) Vieraat tulevat sisään, ottavat kengät pois. Pihalle mennessä meillä on kasa rantaläpysköitä ovenpielessä, mutta saa avojaloinkin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään. Nyt kun muksut jo itsekin tepastelevat ulkona paljain jaloin ei asia ole minua haitannut.

Vierailija
10/10 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me itsekin tehdään.



Imuroin kun on roskaista (jalkapohjiin rupeaa tarttumaan jotain), mutta muuten en ole bakteerikammoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä