omakotitalossa tai rivarissa asujat, joilla on pieniä lapsia?
Haittaako teitä se, että vieraat, naapurit sun muut ravaavat jatkuvasti kesällä teillä paljasjaloin ulkona ja sisällä, tai vaihtoehtoisesti kengät jalassa? kerrostalossahan tällaista ei joudu kokemaan. Meillä ainakin lapset ryömii ja konttaa lattioilla, ja menevät sitten samoissa vaatteissa sänkyihinsäkin peiton alle, puhumattakaan pienimmistä, jotka laittavat kaiken lattialla olevan suuhunsa.
Kommentit (10)
Ilman niitä ei ole asiaa takapihalle.
Jostain syystä meille ei sitä roskaa niin paljoa sisään kantaudu ja sängystä en ole löytänyt yhtään hiekkaa tms.
ssa sen kengät jalassa. Kesällä olen lähes aina omalla pihalla paljain jaloin ja paljain jaloin tulen myös sisälle. Roskaa tulee jonkin verran, mutta imuri on keksitty.
Siitähän ne kaiken maailman allergiat ym. jatkuvat tulehduskierteet johtuu, kun nykyäidit hysteerisesti pelkää että pienestäkin likahippusesta tulee iso paha tauti...
kuin lasten jaloissa.
Niin ja meillä muuten on ulos-sisään-ravaaminen ylipäätään kielletty, varsinkin jos on vieraitakin lapsia pihalla.
Koirakin tuo enemmän likaa sisälle kuin " vieraat"
Sekään ei haittaa
ja sitä paitsi meidän lapset ovat olleet harvinaisen terveitä... liian steriliä ei saa olla vauva / lapsiperheessä...usko pois
Kun ei lapsille ja koirillekaan tule puettua tossuja päälle pihalla piipahtaessa;) Vieraat tulevat sisään, ottavat kengät pois. Pihalle mennessä meillä on kasa rantaläpysköitä ovenpielessä, mutta saa avojaloinkin mennä.
itsekään. Nyt kun muksut jo itsekin tepastelevat ulkona paljain jaloin ei asia ole minua haitannut.
Niin me itsekin tehdään.
Imuroin kun on roskaista (jalkapohjiin rupeaa tarttumaan jotain), mutta muuten en ole bakteerikammoinen.
meillä on koko piha AIVAN täynnä lokinkakkaa, ei auta vaikka huuhtoisi letkulla pois, seuraavana päivänä sama juttu. Itseäni inhottaa, kun vieraiden on pakko tallustella kakkojen päällä pihalla ja sitten tietty meillä sisällä sen jälkeen.