Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon raskausarpia sinulle jäi?

Vierailija
10.07.2006 |

Minulla maha jäi toisen lapsen jälkeen ryppyiseksi pussiksi. Rasvasin tosi paljon raskausaikana mutta silti vaan maha repeili tosi pahasti. Iholaatuni on kai normaalia enemmän herkempi arpeutumaan kun lapsuusajan naarmutkin polvissa näkyvät tosi selvästi. Muutoin olen kropaltani kiinteä, mutta maha on vaan semmoinen mummomainen kurttupussi. :/ Koska olen vasta vähän päälle parikymppinen niin tekisi mieli kesällä vetää bikinit päälle, mutta ei...ompi hyväksyttävä ihtensä mahoineen..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on vain huonoista vatsalihaksista, silloin tilanne kyllä on korjattavissa.

Vierailija
2/5 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihaksiin vaan voi vaikuttaa, mutta päällisin puolin se iho on vaan aina samanlainen kurttupussi...Vatsalihakset onkin suht hyvässä kunnossa.



-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tuijottaa, tuijottakoon.

Vierailija
4/5 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, karkasi äsken...



Olen onnekas raskausarpien suhteen, sillä mulle ei tullut kummastakaan raskaudesta ainttakaan arpea (vaikka mahat oli kyllä toooodella isot) eikä muutakaan (peräpukamia, suonikohjuja tms.), mutta tisseistä en viitsi mainita mitään...

Vierailija
5/5 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutaman arven kanssa vielä bikineitä pitää, mutta kun nahka roikkuu velttona bikineiden päällä nyt. :/ On tämä aika turhanpäiväsitä murehtia tämmöistä pinnallista seikkaa mutta miskäs sille mahtaa kun välillä kompleksi iskee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan