Lue keskustelun säännöt.
Apua, mitä teen elämälleni työasioissa? Olen osa-aika
08.12.2007 |
työssä joka tuskin koskaan muuttuu kokoaikaiseksi, vakituinen paikka tosin on ja työ mielekästä, kiva mennä aamulla. Yksi iso mutta siinä on ja se on palkka, ei oikein tahdo riittää normaalin elämän kuluihin vaikka pihi olenkin. Olen niin epätoivoinen kun vuosien opiskelukaan ei houkuttais. Kai vaan täytyy pitää silmät ja korvat auki jos jotain keksis.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla