Aika uskomatonta että Alankomaissa perutaan festareita hirmuhelteiden vuoksi, mutta Suomessa eletään normaalia kesää.
Lyhyt matka sinne, mutta ilmasto muttuu sillä matkalla täysin erilaiseksi. Saa nähdä tuleeko nuo vielä Suomeen tänä kesänä. Onhan noi 40 asteen helteet kyllä varmasti jokaisella liikaa.
Kommentit (54)
Uskomatonta?!
Miten yksinkertainen sä oletkaan...!
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta?!
Miten yksinkertainen sä oletkaan...!
Oletko sinä se, joka vihaa säästä keskustelua?
Striimaajat Ogum, Shokkiofficial ja Risez aikoivat mennä ko. festereille mutta joutuvat nyt keskimään muuta tekemistä lähes 40 asteen helteessä.
Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.
Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.
Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin, ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.
Ja tieteeseen, persunpöljät.
Vierailija kirjoitti:
1500km lyhyt matka?
Galaktisessa mittakaavassa olematon. Auringon jälkeen maata lähin tähti on neljän valovuoden päässä oleva Proxima Centauri, mikä on käytännössä aivan naapurissa.
Niin?
Kilpisjärvellä voi olla 40 astetta pakkasta, samaan aikaan Tromsassa lähes nollassa. Välimatkaa 100km.
Se hämmästyttää kummastuttaa elämän koulun kävijää...
Vierailija kirjoitti:
Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.
Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.
Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin, ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.
Ja tieteeseen, persunpöljät.
Eivät nuo öyhöt tieteeseen usko, vaikka mitä tapahtuisi. Muutos on ollut nopeampi kuin mikään tutkimusmalli on osannut ennustaa. Nyt ei ole edes kesän kuumin aika vielä. Näiden Sahara-kesien vaikutus eteläisen ja keskisen Euroopan ekosysteemiin ja ihmisten elämään siellä tulee nopeasti olemaan hyvin dramaattinen.
Naisten kuluttamista tulee rajoittaa voimakkaasti
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä vuotta sitten kaverini oli Ruotsissa kesätöissä.
Siellä oli viileää ja sateista, mutta suomessa mahtavat helteet, joista täällä muiden kaverieni kanssa nautimme. Samalla korkeudella suunnilleen olimme.
Sääli sun kaveria kun on tuollainen idi ootti kaverina.
Alankomaat voisi luovuttaa noista helteistä muutaman asteen tänne ettei tarvitsisi meidänkään koko kesää palella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä vuotta sitten kaverini oli Ruotsissa kesätöissä.
Siellä oli viileää ja sateista, mutta suomessa mahtavat helteet, joista täällä muiden kaverieni kanssa nautimme. Samalla korkeudella suunnilleen olimme.
Sääli sun kaveria kun on tuollainen idi ootti kaverina.
Mikä sinua tänään kiukuttaa?
No ohhoh, kyllä on ihmeellinen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.
Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.
Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin, ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.
Ja tieteeseen, persunpöljät.
Erityisesti kannattaa panostaa siihen, että ylikansoitusta p-läpimaissa torjutaan lähettämällä sinne kehitysapua vain ehkäisyvälineinä. Tällä ratkeaa suurin osa maapallon ilmasto- ja muistakin ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.
Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.
Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin, ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.
Ja tieteeseen, persunpöljät.
Erityisesti kannattaa panostaa siihen, että ylikansoitusta p-läpimaissa torjutaan lähettämällä sinne kehitysapua vain ehkäisyvälineinä. Tällä ratkeaa suurin osa maapallon ilmasto- ja muistakin ongelmista.
Väestönkasvu on jo pysähtynyt ja ei ne siellä sitä ilmastoa pilaa, vaan Kiina, Intia, Pakistan, USA ja Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.
Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.
Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin, ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.
Ja tieteeseen, persunpöljät.
Erityisesti kannattaa panostaa siihen, että ylikansoitusta p-läpimaissa torjutaan lähettämällä sinne kehitysapua vain ehkäisyvälineinä. Tällä ratkeaa suurin osa maapallon ilmasto- ja muistakin ongelmista.
Väestönkasvu on jo pysähtynyt ja ei ne siellä sitä ilmastoa pilaa, vaan Kiina, Intia, Pakistan, USA ja Venäjä.
Ja vitut. "YK ennustaa väkiluvun ylittävän 8,5 miljardia vuoteen 2030 mennessä ja 9,7 miljardia vuoteen 2050 mennessä."
Kehitysapu vain ehkäisyvälineinä.
Parikymmentä vuotta sitten kaverini oli Ruotsissa kesätöissä.
Siellä oli viileää ja sateista, mutta suomessa mahtavat helteet, joista täällä muiden kaverieni kanssa nautimme. Samalla korkeudella suunnilleen olimme.