Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika uskomatonta että Alankomaissa perutaan festareita hirmuhelteiden vuoksi, mutta Suomessa eletään normaalia kesää.

Vierailija
26.06.2026 |

Lyhyt matka sinne, mutta ilmasto muttuu sillä matkalla täysin erilaiseksi. Saa nähdä tuleeko nuo vielä Suomeen tänä kesänä. Onhan noi 40 asteen helteet kyllä varmasti jokaisella liikaa.

 

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012103591.html

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta sitten kaverini oli Ruotsissa kesätöissä. 

Siellä oli viileää ja sateista, mutta suomessa mahtavat helteet, joista täällä muiden kaverieni kanssa nautimme. Samalla korkeudella suunnilleen olimme. 

Vierailija
2/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta?!

Miten yksinkertainen sä oletkaan...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hallitus tee mitään? 

Vierailija
4/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta?!

Miten yksinkertainen sä oletkaan...!

Oletko sinä se, joka vihaa säästä keskustelua?

Vierailija
5/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500km lyhyt matka?

Vierailija
6/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto ei ole globaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Striimaajat Ogum, Shokkiofficial ja Risez aikoivat mennä ko. festereille mutta joutuvat nyt keskimään muuta tekemistä lähes 40 asteen helteessä.

Vierailija
8/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.

Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.

Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin,  ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.

Ja tieteeseen, persunpöljät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1500km lyhyt matka?

Galaktisessa mittakaavassa olematon. Auringon jälkeen maata lähin tähti on neljän valovuoden päässä oleva Proxima Centauri, mikä on käytännössä aivan naapurissa. 

Vierailija
10/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Kilpisjärvellä voi olla 40 astetta pakkasta, samaan aikaan Tromsassa lähes nollassa. Välimatkaa 100km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hämmästyttää kummastuttaa elämän koulun kävijää...

Vierailija
12/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.

Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.

Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin,  ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.

Ja tieteeseen, persunpöljät. 

Eivät nuo öyhöt tieteeseen usko, vaikka mitä tapahtuisi. Muutos on ollut nopeampi kuin mikään tutkimusmalli on osannut ennustaa. Nyt ei ole edes kesän kuumin aika vielä. Näiden Sahara-kesien vaikutus eteläisen ja keskisen Euroopan ekosysteemiin ja ihmisten elämään siellä tulee nopeasti olemaan hyvin dramaattinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kuluttamista tulee rajoittaa voimakkaasti

Vierailija
14/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymmentä vuotta sitten kaverini oli Ruotsissa kesätöissä. 

Siellä oli viileää ja sateista, mutta suomessa mahtavat helteet, joista täällä muiden kaverieni kanssa nautimme. Samalla korkeudella suunnilleen olimme. 

Sääli sun kaveria kun on tuollainen idi ootti kaverina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankomaat voisi luovuttaa noista helteistä muutaman asteen tänne ettei tarvitsisi meidänkään koko kesää palella. 

Vierailija
16/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymmentä vuotta sitten kaverini oli Ruotsissa kesätöissä. 

Siellä oli viileää ja sateista, mutta suomessa mahtavat helteet, joista täällä muiden kaverieni kanssa nautimme. Samalla korkeudella suunnilleen olimme. 

Sääli sun kaveria kun on tuollainen idi ootti kaverina.

Mikä sinua tänään kiukuttaa?

Vierailija
17/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh, kyllä on ihmeellinen maailma.

Vierailija
18/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.

Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.

Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin,  ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.

Ja tieteeseen, persunpöljät. 

Erityisesti kannattaa panostaa siihen, että ylikansoitusta p-läpimaissa torjutaan lähettämällä sinne kehitysapua vain ehkäisyvälineinä. Tällä ratkeaa suurin osa maapallon ilmasto- ja muistakin ongelmista.

Vierailija
19/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.

Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.

Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin,  ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.

Ja tieteeseen, persunpöljät. 

Erityisesti kannattaa panostaa siihen, että ylikansoitusta p-läpimaissa torjutaan lähettämällä sinne kehitysapua vain ehkäisyvälineinä. Tällä ratkeaa suurin osa maapallon ilmasto- ja muistakin ongelmista.

Väestönkasvu on jo pysähtynyt ja ei ne siellä sitä ilmastoa pilaa, vaan Kiina, Intia, Pakistan, USA ja Venäjä.

Vierailija
20/54 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Haarlemissa oli eilen iso bussikolari, jonka epäillään johtuneen helteestä. Kuski/kuskit ajaa puolitajuttomina.

Ette ehkä ole huomanneet, mutta nuo on Pohjois-Afrikan lämpötiloja. Paahde ulottuu joka vuosi pohjoisemmaksi. On ohitettu keikahduspiste.

Kannattaa sijoittaa aurinkopaneeleihin,  ilmalämpumppuun ja vesivarastoihin.

Ja tieteeseen, persunpöljät. 

Erityisesti kannattaa panostaa siihen, että ylikansoitusta p-läpimaissa torjutaan lähettämällä sinne kehitysapua vain ehkäisyvälineinä. Tällä ratkeaa suurin osa maapallon ilmasto- ja muistakin ongelmista.

Väestönkasvu on jo pysähtynyt ja ei ne siellä sitä ilmastoa pilaa, vaan Kiina, Intia, Pakistan, USA ja Venäjä.

Ja vitut. "YK ennustaa väkiluvun ylittävän 8,5 miljardia vuoteen 2030 mennessä ja 9,7 miljardia vuoteen 2050 mennessä."

Kehitysapu vain ehkäisyvälineinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän