Lue keskustelun säännöt.
Kelpaako helpostikuori osittain maksettuna postimaksuna? Eli jos lahetys maksaisi 6,40, niin voinko lisata Helposti-kuoreen sen erotuksen mika jaa puuttumaan 1,75€ jalkeen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä olis vaan helpompi maksaa kerralla postitus ja käyttää kuori joskus toiste. Ei posti välttämättä ymmärrä tollasia kikkailuja.