Lue keskustelun säännöt.
Minä olen narsisti ja nainen. Mitä tehdä?
01.09.2007 |
En uskalla hakea apua, sillä pelkään sen vaikuttavan tuleviin työkuvioihini, sillä valmistun pian sosiaalityöntekijäksi.
Harrastan tätä ikävää ja inhottavaa käytöstäni lähinnä kilttiä miestäni kohtaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
narsisti ei näet koskaan itse tiedosta tilaansa, päin vastoin: syy kaikkeen pahaan löytyy aina muista ihmisistä.
meissä kaikissa on huonoja puolia, jopa narsistiseksi luokiteltavia. hienoa, jos tiedostat omasi. Terapiaa tms. varmaan kannattaisi kokeilla. En oikein ymmärrä, miten yksityiselämäsi kuviot voisivat vaikuttaa työasioihisi?