Milloin olet viimeksi ollut sairas?Flunssassa,vatsataudissa tms.
Minä viimeksi yli vuosi sitten.Mitään ei ole ollut.
Kommentit (26)
2001 oli flunssa, sen jälkeen terveenä.
Nyt joulukuussa oli pikkuflunssa, sitä ennen jouluna 2023. Vatsatauti viimeksi 2013.
Uudenvuoden aattona iski flunssa, joka kesti viikon. Muutamat viimeiset päivät oli kuumetta 39 astetta ja olin tosi kipeä ja siitä vielä viikon verran oli yskää mutta meni sitten ohi.
Olen parhaillaan sairaana. Vaikuttaa koronalta, mutta testin mukaan ei ole sitä, eikä influenssaa. Oulussa kiertää nyt tällainen pahempi räkätauti.
Viime syksynä olin pari pv kuumeinen.
Sairastuin pari vuotta sitten parantumattomaan syöpään.
Pari kuukautta sitten. Itseaiheutettu vatsatauti, söin 4 päivää , osan aikaa huoneenlämmössä ollutt sienikastiketta
Flunssaa joskus 10 vuotta sitten ehkä. En juuri sairastele.
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta sitten. Itseaiheutettu vatsatauti, söin 4 päivää , osan aikaa huoneenlämmössä ollutt sienikastiketta
siis 4 päivää vanhaa, selvitykseksi täydellistä ilmaisua vaativille
Taisi olla 2020. Sen jälkeen olen ollut terveempi kuin ikinä, ainakin mitä tartuntatauteihin tulee. Pientä nenän vuotamista talvella en laske.
Olen parhaillaan räkätaudissa, toista päivää saikulla. Yleensä mun räkätauti on pääsiäisvapailla.
Viimeeksi korona ssa yli 3v sitten.
Flunssassa 13 kk sitten, elämäni ensimmäisen aikuisiän vatsataudin sairastin vuosi sitten.
Köyhyys on pahin sairaus...koko elämä mennyt sen takia persiilleen..
Olin pari päivää flunssassa muutama viikko sitten, kun töissä jylläsi kova flunssa-aalto. Sitä edellinen kerta on ollut varmaan pari-kolme vuotta sitten.
Pääsiäinen meni noron kourissa. No tulipahan laihduttua pari kiloa…
Viikko sitten flunssa ja 37.2 kuume. Viime kuussa noro. Sitä ennen korona.
2023, juuri ennen joulua, ensimmäinen korona.