Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla jotain pahasti vialla

Vierailija
24.07.2007 |

hormonitasoissa, jos tulee raskaaksi ekasta kierrosta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap niin päättelet?

Vierailija
2/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonitasot. Tulin vaan miettineeksi, että voiko niissä hirveästi olla vikaa, kun raskauduin kuitenkin kertalaakista. Vai voiko pahasta hormonituotannon epätasapainosta kärsivä nainen tulla helposti raskaaksi?

Vierailija
4/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nro 3

Vierailija
5/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaiset seksihalut. Kun siis tämä epäilys hormonitasoista koski haluttomutta. Luulin, että siinä tapauksessa olis jotain liian vähän, mutta kai voi olla myös liikaa? ap

Vierailija
6/6 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin siis, että onko mulla vikaa hormonitasoissa, mikä selittäisi seksuaalisen haluttomuuden. Toisaalta, tulin helposti raskaaksi. Onko se mahdollista, jos hormonitasot on päin peetä. Ja tarkoitan nyt sitä, että ne olis ollu päin peetä ihan koko elämäni, koska tämä haluttomuus on kestänyt koko elämäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi