Lue keskustelun säännöt.
Muilla mustasukkaisia tai kateellisia äitejä?
07.09.2007 |
Nyt meni äiti liian pitkälle! Oli puhunut 12v ja 4v lapsilleni minusta kuinka olin julistanut olevani Euroopan paras
urheilija!!!
Totuus on että olin monessa lajissa hyvä, mutta en ole koskaan tehnyt siitä numeroa!
Tämä juttu oli vain pisara meressä, mutta että menee lapsille puhumaan noin : (
Lapset olivat 2h hoidossa kun kävin uimassa.
Äitini ei saanut koskaan urheilla, koska vanhemapansa kielsivät kilpailun.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla