Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet alkavat AINA puhumaan mulle vaimoistaan =)

Vierailija
11.05.2024 |

Jos tapaan vaikka työn kautta uuden ihmisen ja siinä on vähän aikaa jutella niitä näitä esim kahvikupposen ääressä, niin ei mene kuin hetki, niin olen kuullut jotain tämän ihmisen vaimosta. Vaikka en ole kysellyt, enkä kertonut omasta miehestäni tai lapsistani yhtään mitään. Miksi miehet ovat niin hanakoita kertomaan vaimostaan, kun tämä tuntuu toistuvan joka kerta?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jollain tavalla tyrkyllä

Vierailija
2/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huor lle tehdään heti selväksi että vaimoa ei jätetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti miesten mielestä viehättävä ja heidän on pakko muistuttaa lähinnä itseään, että vaimo on olemassa.

Vierailija
4/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään ole tyrkyllä, kun olen töissä, enkä treffeillä, enkä edes ajattele tätä tuntematonta ihmistä mitenkään. Vaatteetkin ovat ihan tosi asialliset. Ap

Vierailija
5/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti lähestyttäville henkilöille kerrotaan puolisosta, lapsista ja harrastuksista. Ei-niin-helposti-lähestyttävillä sitten puhutaan vain kylmää asiajuttua töistä.

Vierailija
6/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä. Olen iloinen ja puhelias ja tämän kyllä miehet käsittää välillä todella väärin: mulla on kyllä tyttöystävä. Okei ööh, puhuttiin päivän säästä eikä mielessäkään ollut alkaa sua iskemään?

Vierailija
7/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin naiset kertovat heti miehistään. En tiedä miksi. Olen varmaan niin ruma, että heti pitää ottaa luulot pois.

Vierailija
8/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Ovat epävarmoja. Heille tulee kiellettyjä fiiliksiä eivätkä pysty reagoimaan muuten kuin puhumalla vaimostaan. 

Pidän sellaisia reppanoina. Ja epäluotettavina.

Vierailija
9/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä toimii molemmilla sukupuolilla niin, että vaivihkaa saman tien kerrotaan ollaanko saatavilla, vaikka toinen ei olisi mitään edes hakemassa. Jännää!

Vierailija
10/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kylläkin naisten tapa, koska kuvittelevat jokaisen miehen yrittävän iskeä heitä, vaikka keskustelisivat aivan normaalisti.

Eikä miehillä ole tarvetta lörpötellä vaimostaan, joten provohan tämä aloitus on.

Vierailija
11/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne. Ehdin hädin tuskin kätellä uudet tuttavuudet ja työkaverit, kun ne jo kertoo vaimoista ja tyttöystävistä.

En taatusti yritä iskeä puolituntemattomia, enkä pukeudu paljastavasti, mutta ilmeisesti hymyilen liikaa ja katson liikaa silmiin. Harmillista, jos siitä tulee väärä vaikutelma, että on tietty tapa katsoa ihmisiä.

Vierailija
12/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Heittäisivät vaimon pois ja iskisivät sut. No ei vaan. Outoa puhetta kyllä ja vaimon korostusta. Entä muut ihmiset? Annan tubettajille keskustelunaiheen videolle: Alanuolittaminen. Milloin se on ok ja milloin jotkut haina paikalla.

Vierailija
13/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylläkään ole provo, vaan ihan taivaan tosi. Ja en todellakaan kuvittele näiden miesten iskevän minua töissä, itsekään en ole siellä ollenkaan iskupuuhissa, enkä flirttaile, silloin ymmärtäisinkin asian parmmin, mutta niin vaan silti vaimosta minulle kerrotaan. Ihan mukavaahan se jutustelu on ja ei sinänsä haittaa kuulla toisen perhetilanteesta, mutta ei siitä yleensä heti tarvitse kertoa. Voitaisiin puhua vaikka säästä tai kesälomasta tai mitä näitä on... AP

Vierailija
14/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni taas huvittaa kun kuulee vaikka parin työmiehen puhuvan keskenään ja siinä on sitten sellaista "Meidän Marja sitä ja tätä." Ei siinä mitään, jotkut tykkää puhua perheasioistaan työkavereiden kanssa varsinkin jos läheisiä työkavereita.

Vierailija
15/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa saattaa olla kysymys siitä, että mies haluaa viestittää sitä, että hän on seksuaalisesti haluttu. Voivat olla myös salaa ihastuneita sinuun. M48

Vierailija
16/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat jotain flirttisignaalia ja miehet pelästyvät. 

Vierailija
17/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin naiset kertovat heti miehistään. En tiedä miksi. Olen varmaan niin ruma, että heti pitää ottaa luulot pois.

Tai sitten susta on huhuja, että olet miestennielijä ja kaikkien perään ihan tosissasi vaikka et mitään selviä flirttailuja ole koskaan tehnyt tai ehdottanut. Etkä ole sen enempää miestenielijä kun naapurin Irma.

Vierailija
18/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten susta on huhuja, että olet miestennielijä ja kaikkien perään ihan tosissasi vaikka et mitään selviä flirttailuja ole koskaan tehnyt tai ehdottanut. Etkä ole sen enempää miestenielijä kun naapurin Irma.

Tarkoitatko siis, että naiset yrittävät panettaa miehiään minulla...?

Vierailija
19/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huor lle tehdään heti selväksi että vaimoa ei jätetä.

Voihan se noihin olla,mutta miksi luulisivat noin? Ei kukaan pelkästään antavasta kaula-aukostakasn mitään luule, joten onko jotain perättömiä juttuja liikkeellä tai muuta?

Vierailija
20/79 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten sinulle joku ongelma? Olet onnellisessa suhteessa niin miksi tuntisit ärsyyntymistä toisen vaimoista? Vai yritätkö vain olla sellainen että miehet kiinnostuisivat sinusta?