Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kaikista marjoista teette vispipuuroa?Ja mikä parasta?

Vierailija
24.07.2007 |

Just tein mustikoista ja olen tehnyt raparperistä ja mustaherukoista-Mustaherukat parhaita,ja maidon tai vaniljakastikkeen kans-nam

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaherukka-vadelmamehuun

Vierailija
2/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


kerran laitoin puoelt raparperiä ja puolet mansikkaa NAM!!!



En viitti vispipuuroa tehä puolukasta kun ruispuoluukkapuuroakin syödään paljon. Ja ruuan kanssa puolukkasurvosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukasta pidän kyllä eniten. Raparperistakin teen, kun niitäkin on pihalla.

Vierailija
4/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukka on parempaa, mustikasta tulee ihan " laiskan makuinen" .

Vierailija
5/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


vanhanajan menu ja siinä oli jälkkärinä vispipuuro joka oli keitetty omenamehuun ja mausteena oli ruisleivän muruja. Ihan sairaan hyvää.. Oikerastaan paras vispipuuro jota olen koskaan syönyt. :D



Murut oli siinä puurossa jo keittovaiheessa laitettu ei mitenkään ripoteltu pinnalloe

Vierailija
6/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuinka osaatte arvioida oikean määrän marjoja / raparperiä / mitätahansa??



kun mulla onnettomalla perinteisestäkin puolukkaversiosta tulee aina liian ' vahvaa' tai laimeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vettä reilusti ja se kiehumaan kun kiehuu niin marjoja sopivasti, ja kun on kiehunut tarpeeks ja väriä tullut nesteeseen niin otan hellalta ja kaadan mannaryynejä taas sopivasti : ) Sit sitä keittelen hissuksiin ja sokeria lisään - sit kylmään veteen jäähtymään ja olen sähkövatkaimella vatkatessa lisännyt samalla vanilla cremeä purkillinen - nam - itse tosiaan tykkään mustaherukoista tehdystä puurosta ja sit herkutellaan joko maidolla tai creme vanillan kans



ap

Vierailija
8/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko olla marjojen siellä seassa vai siivilän läpi kaadatte ja mistä tulee sellainen kitkerän kirpeä maku, jos vispaa? Miten sen saa pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mutta vettä reilusti ja se kiehumaan kun kiehuu niin marjoja sopivasti, ja kun on kiehunut tarpeeks ja väriä tullut nesteeseen niin otan hellalta ja kaadan mannaryynejä taas sopivasti : ) Sit sitä keittelen hissuksiin ja sokeria lisään

ap

Tyyliin " ota ruoka pois uunista, kun se on valmis" :)

Vierailija
10/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
12/14 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan se, kun meillä ei ole punaviinimarjapensaita ekikä niitä marjoja saa kuin hetken aikaa loppukesällä kaupasta - jos silloinkaan. Mistä niitä voisi saada omaan pakkaseensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallisia mannaryynipusseja kun ei ole edes puuron ohjetta pussinkyljessä. Kyllä minun Lidlistä ostatussa pussiss aoli ohje, ihan ohjeen mukaan tein, maidon tilalle laitoin vaan mehua ja tuli namia!

Vierailija
14/14 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen aina ilman ohjetta-mutta ohjeitahan on pilvinpimein vaiks netissä