Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sektio ja juoksulenkit
01.09.2007 |
Kuinka kauan pitää odottaa, että saa aloittaa juoksemaan lenkkiä sektion jälkeen? Jos kävely ja jumppa ei enää vaikuta millään lailla, saako mennä?
Voiko olla jotain haittaa liian varhain aloitetusta juoksusta?
Kommentit (2)
Juoksussa tulee tuo tärähtely, joten siksi ehsotin tota 3kk
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä toivuin älyttömän nopeasti sektiosta....mutta en ole mikään juoksutyyppi. Kävelin kyllä heti kun sairaalasta pääsin kunnon lenkkejä...