Lue keskustelun säännöt.
Mun mielestä Tiina teki tyhmästi, kun lähti talosta!
07.09.2007 |
Miks ihmeessä se ei voinut jäädä? Mahtaa harmittaa, jos tuleekin alkuraskauden keskenmeno parin viikon päästä. Tuolla talossahan se olis saanut ottaa tosi rennosti ja hyvässä lykyssä voittanut koko kisan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla