Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö joku, onko nyt jotain allergeenejä ilmassa?
31.08.2007 |
Inhottava allerginen nuha ollut muutamana päivänä :(
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta siiteplypitoisuudet ilmassa ovat kuitenkin suht matalia, vain herkimpien pitäisi saada oireita. Tiedä sitten, omatkin silmät kutiavat.
Muutamana päivänä niiskuttanut niin kamalasti ja ihan varmasti on jotain allergista eikä flunssaa.