Lue keskustelun säännöt.
Ihmeellinen runo tekstari tuli kännykkääni
24.08.2007 |
Siis oli joku tyyliin kuinka ihastunut olen edelleen sinuun. Lähettäjänä joku numero tyyliin 12589. Mies viettämässä iltaa poikaporukassa, mutta kautta rantain kyselin ettet oo tekstannut tänä iltana. Ei ottanut puheeksi. Vai olisiko ihastus parin vuoden takaa... Äkkiä poistin kännykästä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla