Lue keskustelun säännöt.
Nyt on kyllä paha mieli =(
29.08.2007 |
Suutuin 3v:lle ihan kunnolla, käytiin hakemassa risu ja pikkuisen kopautin pyllylle. Koko alku viikko on mennyt kieltäessä milloin nätimmin ja milloin kovemmin, nyt vaan viimeinen pisara tuli kun herätti veljensä päiväunilta. Toinen kerkesi nukkua vajaan puoli tuntia, eikä sitten nukahtanut uudelleen.
Olen kyllä selittänyt ja pyytänyt anteeksi, mutta silti on paha mieli.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla