Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla BB 24/7! Onko teillä lapsia?

Vierailija
05.09.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en katso sitä 24/7 vaan lähinnä iltaisin ja jos jotain mielenkiintoista, kuten tämä raskaustesti ;)

Vierailija
2/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1- ja 3-vuotiaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko, että mun täytyisi leikittää heitä koko ajan?

Vierailija
4/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapset nukkuu ja itsekin olen koneella, telkkari on auki olohuoneessa mutta en sitä juurikaan katsele. Iltaisin voin joskus jopa 30-60min katsoa kunnolla..



t. äiti jolla 3lasta

Vierailija
5/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hereillä ollessa puuhaillaan yhdessä. Toki joskun on poikkeuksia, mutta pääsääntöisesti näin.

Vierailija
6/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Lapsen hereillä ollessa puuhaillaan yhdessä. Toki joskun on poikkeuksia, mutta pääsääntöisesti näin.

Jos mä tungen liikaa mukaan lasten leikkiin niin ajavat pois. Viihtyvät tosi hyvin yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viisi mukulaa. ;) Saatiin BB 24/7 ilmaiseksi ja eipä tuota juuri tule katsottua. Eilen illalla hetken aikaa kun jälkikasvu yöpuulla.

Vierailija
8/8 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi