Te joilla BB 24/7! Onko teillä lapsia?
Kommentit (8)
tarkoitatko, että mun täytyisi leikittää heitä koko ajan?
Nyt lapset nukkuu ja itsekin olen koneella, telkkari on auki olohuoneessa mutta en sitä juurikaan katsele. Iltaisin voin joskus jopa 30-60min katsoa kunnolla..
t. äiti jolla 3lasta
Lapsen hereillä ollessa puuhaillaan yhdessä. Toki joskun on poikkeuksia, mutta pääsääntöisesti näin.
Vierailija:
Lapsen hereillä ollessa puuhaillaan yhdessä. Toki joskun on poikkeuksia, mutta pääsääntöisesti näin.
Jos mä tungen liikaa mukaan lasten leikkiin niin ajavat pois. Viihtyvät tosi hyvin yhdessä.
Meillä viisi mukulaa. ;) Saatiin BB 24/7 ilmaiseksi ja eipä tuota juuri tule katsottua. Eilen illalla hetken aikaa kun jälkikasvu yöpuulla.
mutta en katso sitä 24/7 vaan lähinnä iltaisin ja jos jotain mielenkiintoista, kuten tämä raskaustesti ;)