Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lapsi- ja nuorisotyon lahihoitaja, ja vasynyt tyoskentelemaan lapsiryhman kanssa. Ajattelin hakeutua yliopistoon lukemaan sosiaalityontekijaksi ja hakea varalle myos sosionomi

Vierailija
20.07.2007 |

ksi. Mitä luulette alaa tuntevat onko tuossa tarpeeksi alan vaihdosta vai pitäisikö keksiä jotain ihan muuta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme