Nainen! Mikä on ollut pienin paikkakunta missä olet asunut?
Kommentit (31)
Synnyinkaupunki 200 000, nykyinen 500 000
5 talon kylä. Sujui hyvin asuminen ja ajattelin muuttaa sinne takaisin kun jään eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Synnyinkaupunki 200 000, nykyinen 500 000
Etkö osaa itse päätellä kumpi noista on pienempi?
Äetsä (Keikyä)
Nykyisin ollut jo kauan osa Sastamalaa
Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä.
Hanko ja Loviisa. Ihan perseestä Helsinkiin verrattuina.
Petäjävesi. Ihan vähän aikaa. Opiskelija-asuntola oli todella meluisa ja ahdisti, meinasi lähteä järki. Kaikki oli työnnetty samaan kerrostaloon kuutioon. Ja rivarissa taas oli niin hiljaista että kuulin sisäelinten äänen ja meinasi nuorena "seota". Oli pakko lähteä pois sieltä. Luontoon oli vaikea mennä ja yksin, se oli ihan nätti. Eikä koulu alkanut hyvin.
Lofooteilla pieni kalastajakylä. Ihan kiva oli, vähän tuppukylämeininkiä välillä
42 000 asukasta tällä hetkellä. En tiedä paljonko oli silloin, kun olin lapsi, mutta joka tapauksessa paljon vähemmän kuin mikään paikkakunta, jolla olen sen jälkeen asunut.
Ruotsinpyhtää. Siinähän se meni, eipä paljon ollut vaihtoehtoja.
Jyväskylä. Muutin opintojen perässä Helsingistä. Kestin opintoajan, mutta palasin syystä takaisin Helsinkiin.
Asia kuuluu sinulle, ap, millä tavalla?
6000 asukkaan kunta (kaupunki). Mutta asun kaukana keskustasta, maalla yhdessä sen kylistä, täällä on alle sata asukasta. Ihan hyvin on sujunut, vajaan 230 000 asukkaan kaupungista muutin jo vuosia sitten.
Sogndal, Sogndalsfjøra. Vestlandissa Norjassa.
Asukkaita reilut 4000.
Asuin siellä nelisen vuotta, työskentelin terveyskeskuksessa. Sieltä muutin sitten Bergeniin joka on noin Tampereen kokoinen kaupunki.
Kirkkonummi 🤮
On ok paikka mutta ei mulle.
Hausjärvi? Tai Humppila? En tiedä niiden kokoa tai asukasmäärää.
Vierailija kirjoitti:
Asia kuuluu sinulle, ap, millä tavalla?
Aina kun joku yrittää jutella kanssasi mistään näen sinut tuijottamassa vihamielisesti ja tiuskimassa. Mikä ei tietenkään estä sinua myöhemmin valittamasta kun on yksinäistä eikä kukaan kutsu minnekään.
Kouvola. Ihan hyvin sujui.