Lue keskustelun säännöt.
Minä sitten olen raskaana :O
Kommentit (5)
meillä on LA? Minua tosin hieman huolestuttaa, koska supistelee välillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
La minulla huhtikuun lopussa. Eli 5. viikko nyt vasta menossa laskurin mukaan. Siitä on piiitkä matka synnytyssaliin.
ap
Millainen olo sinulla on? Minulla muuten ok, mutta tosiaan maha turvonnut ja niitä supistuksia tullut välillä, mikä huolestuttaa kovasti.
Ei ole ollut aikaisemmissa raskauksissakaan. Vielähän tässä tietysti kerkiää oireilla.. ;)
ap