Lue keskustelun säännöt.
Poliisi: Älä tunkeudu vieraisiin asuntoihin
27.06.2026 |
Hienoa, että meillä on näin vakavasti työnsä ottavia poliiseja. Hyvä ja tärkeä postaus, ei pääse hyvät tavat unohtumaan!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja ei lukot pidättele...
Tiedätkö mitä se sana tarkoittaa vai spämmäätkö vaan joka viestiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja ei lukot pidättele...
Tiedätkö mitä se sana tarkoittaa vai spämmäätkö vaan joka viestiin
Tiedän toiminnan käytännössä, syvimmät pahoitteluni.
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja ei lukot pidättele...
Luin ensin, että narsisteja ei ukot pidättele.
Sulla taitaa luetun ymmärtämisen kanssa olla vaikeuksia. Poliisihan sanoi että pistäkää ovet yöksi kiinni ettei tuntemattomat tule sisälle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monilla on ovet ja isot ikkunat auki kesäisin. Varjele. Viimekesänä hyttysetkin meni sisään niille.