Veisitkö lapsesi hoitoon tälle pph:lle (kuvailu)
25v neljän lapsen äiti,vanhin jo koulussa.
Mukava ja hauska mutta ei maailman fiksuin ihminen.
Tulee lasten kanssa hyvin toimeen,lapsellinen luonne.
Lähihoitajakoulutus on.
Ulkonäön ei pitäisi antaa vaikuttaa..mutta..naisella on lävistyksiä ainakin alahuulessa ja nenässä,ja useita tatuointeja. Ja valkoiseksi blondatut hiukset.
Vapaa-aikana käy keikoilla ja moottoripyörätapahtumissa.
Kysyn koska sain lapselleni hoitopaikan kyseiseltä naiselta..
Kommentit (10)
Eipä tulisi mieleenkään arvostella tai luokitella heitä sen perusteella!
Varmasti jaksaa paljon paremmin lasten kanssa ja keksii kivaa tekemistä, kuin ne eläke-ikää lähestyvät mummelit, joita enemmistö hoitajista on.
Mulle ei ole mitään merkitystä mitä hoitaja tekee vapaa-ajallaan. Pääasia on että hoitaa lasta ja lapsi viihtyy hoitajan kanssa.
Mitä lapsesi tarvitsee? Voiko hänen tarpeensa täyttyä ks. hoitajan luona? Suomessa moni pph ei välttämättä ole lainkaan koulutettu.
ja nuo olisivat ainoat " faktat" , en näe syytä miksi en veisi. Vaikkakin olemme hyvin perinteinen perhe, ei lävistyksiä, tms.. näkyvää " outoa" , uskon,että lapsille on hyvä tottua eri näköisiin ihmisiin ja keskustelisin lasten kanssa asiasta ( siis jos lapsi jo tajuaa jotain). jos ongelmia ilmaantuisi myöhemmin, ottaisin lapsen pois hoitajalta, mutta näin menettelisin kenen muun kanssa tahansakin.
Ehkä täälläpäin ollaan hieman ennakkoluuloisia. Kun minua ollaan varoitettu naisesta vaikka ei tunneta! Oikeastiko suomessa pääsee kunnalliseski hoitajaksi ilman koulutusta?
Ap
Voisin viedä lapset hoitoon kyseiselle hoitajalle. Jos pph on " lapsenmielinen" muksut viihtyisivät varmasti ja sehän on tärkeintä. Tuokin on hyvä pointti minkä joku mainitsi, että oppivat samalla sietämään erilaisuutta.
pph on nuori, jolla on silti omia lapsia, joten varmasti osaa olla lasten kanssa. Hauska, mukava, on koulutus. Mua ei haittaa keikat ja moottoripyörät, niitä harrastaa meidän lapsen pph myös :)
Miksi häntä on sinulle haukuttu? Noiden mainitsemiesi tatuointien ja lävistysten vuoksi? Moottoripyörien?
kyllä veisin.