Lue keskustelun säännöt.
Mitä silmätippoja 4-vuotiaalle siitepölyn aiheuttamaan kutinaan?
21.05.2007 |
Poika syö jo Aerius-siirappia, mutta se ei meinaa pitää noita silmäoireita poissa :(
Olisiko kellään kokemusta tehokkaasta, lapsille sopivasta itsehoitovalmisteesta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lomudal- tippoja Aeriuksen kanssa. Tosin ei olla tarvittu. En tiedä ovatko itsehoito- vai reseptitippoja.