Lue keskustelun säännöt.
Te, joilla neljä lasta!
21.05.2007 |
Kertokaa miten neljännen syntymä muutti elämäänne vai muuttiko mitenkään?
Meillä nyt 3 lasta ja neljännestä haaveilen, vaikka toisaalta pelottaa sellainen ' lauma' lapsia :)
Kolmannen syntymä ei vaikuttanut perheeseemme tai arkeen oikeastaan ollenkaan, auto tosin vaihdettiin isompaan. Tuntuu, että kolmas menee siinä kuin nuo kaksikin. Vaan entäs jos vielä yksi...?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuopus on nyt 3v ja vaikka tämä elämä on välillä yhtä kaaosta, niin tuo hyvin yhteenhitsautunut lauma tuo porukka on.
Mies on meillä paljon töissä (yrittäjä) ja aika lailla yksikseni tätät arkea luovin.
Nuorimmainen on vaan niin huono nukkuja, ei ole vielä yhtään yötä nukkunut aamusta iltaan omassa sängyssä ja hiljaa. :(