Auttakaa pelokasta... asiaa hampaista
Edessä on viisaudenhampaan poisto, siinä on iso reikä ja ei voi paikata. Olen jo valmiiksi kauhusta jäykkänä, en kestä mitään toimenpiteitä.
Miten sen kestää? Kestääkö sen? Voi apua, voi itku!!!!
Kommentit (4)
Mulle sanoi hl että ylhäältä lähtevät helpommin. Voi siinä perää olla, mulla ainakin irtosivat ennenkuin kerkesin edes huomata. Alhaalta piti vähän kaivaa kun oli sellainen vain osittain esillä oleva. Mutta kun oli hyvä puudutus niin eipä siitäkään tiennyt mitään. Särkylääkettä vaan jo ennenkuin puudutus lakkaa. Kyllä sä ap siitä selviät. Rohkeasti vain hammaslääkäriin. t. kolme viisuria poistettu, yhden poisto vielä edessä
Kestäähän sen. Ei tuo nyt ole kummoinenkaan operaatio. Särkylääkkeitä vaan pitää syödä tarpeeksi.
Kyllä sinä siitä selviät!
Multa on poistettu kaikki viisaudenhampaat, joista kolme leikattu. Puudutuspiikki oli mun mielestäni pahin. Muuten kipua ei tuntunut, epämukavaahan se kyllä on kun kuulee äänet ja lääkärin kommentit (mun hampaat oli jotenkin " tiukassa" ). Operaation jälkeen kipua oli jonkinverran (siihen sai vahvempaa kipulääkettä), mutta ei mitään karmean kamalaa.
Tsemppiä!
Sitten on tunnoton koko ien eikä operaatio tunnu ollenkaan.
Leikkauksen jälkeen pari päivää jomottaa, mutta särkylääkkeellä pärjää.
T. neljä viisuria leikattu