Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sanoa, että on ollut vakavasti sairaana, jos on ollut vaikeasti masentunut?

Vierailija
14.05.2007 |

En jaksaisi tuttaville ym. sen tarkemmin selittää kuulumisiani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia myös on, että masennus on vakava sairaus.

Vierailija
2/3 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taustalla vuosia kestänytttä unettomuutta sekä työuupumusta. Masennuin niin pahasti, etten moneen kuukauteen jaksanut edes liikkua ihmisten ilmoilla. Nyt tuttavat ihmettelevät, kun eivät ole aikoihin kuulleet minusta. Lääkkeiden avulla olo on hiukan parantunut.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus ON vakava sairaus!



ja jos joku alkaa utelemaan, sano ettet nyt jaksa selittää, se on pitkä juttu, mutta kerrot tarkemmin joskus myöhemmin (tätä voit toistaa myöhemminkin, lopulta väsyvät utelemaan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi