Lue keskustelun säännöt.
Voiko sanoa, että on ollut vakavasti sairaana, jos on ollut vaikeasti masentunut?
14.05.2007 |
En jaksaisi tuttaville ym. sen tarkemmin selittää kuulumisiani.
Kommentit (3)
ja taustalla vuosia kestänytttä unettomuutta sekä työuupumusta. Masennuin niin pahasti, etten moneen kuukauteen jaksanut edes liikkua ihmisten ilmoilla. Nyt tuttavat ihmettelevät, kun eivät ole aikoihin kuulleet minusta. Lääkkeiden avulla olo on hiukan parantunut.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
masennus ON vakava sairaus!
ja jos joku alkaa utelemaan, sano ettet nyt jaksa selittää, se on pitkä juttu, mutta kerrot tarkemmin joskus myöhemmin (tätä voit toistaa myöhemminkin, lopulta väsyvät utelemaan)
Tosiasia myös on, että masennus on vakava sairaus.