Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yhtäkään perhepäivähoitajaa paikalla?

Vierailija
23.07.2006 |

Päätäni vaivaa sellainen asia, saako perhepäivähoitaja ostamansa lelut verovähennyksiin. Saatan saada perhepäivähoitajan paikan eikä meillä ole lainkaan ns. tyttöleluja (nukkeja ym.). Tuskin saan kunnalta lainaankaan tarpeeksi, joten ostoksille kai on lähdettävä. Mietin siis, saako lelut merkitä työhön liittyviin kuluihin vai ei.



Kiitos, jos joku tietävä osaa vastata!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat verovähennyksiin- työhön liittyviin kuluihin. Ei tarvi lähettää kuitteja, mutta ne pitää säilyttää 5 vuotta.



tervetuloa alalle :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla