Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko yhtäkään perhepäivähoitajaa paikalla?
23.07.2006 |
Päätäni vaivaa sellainen asia, saako perhepäivähoitaja ostamansa lelut verovähennyksiin. Saatan saada perhepäivähoitajan paikan eikä meillä ole lainkaan ns. tyttöleluja (nukkeja ym.). Tuskin saan kunnalta lainaankaan tarpeeksi, joten ostoksille kai on lähdettävä. Mietin siis, saako lelut merkitä työhön liittyviin kuluihin vai ei.
Kiitos, jos joku tietävä osaa vastata!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Laitat verovähennyksiin- työhön liittyviin kuluihin. Ei tarvi lähettää kuitteja, mutta ne pitää säilyttää 5 vuotta.
tervetuloa alalle :-)