Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLEN ITKENYT SILMÄT PÄÄSTÄNI

Vierailija
16.07.2006 |

Pihatonttuni on HOMO! Sain eilen tietää..pihatonttuni on luonnollisesti naimisissa oleva aviottoman liiton äpärätonttu. Ollut liikaa psyykkeelle äpäryys ja isä ja äititontun sivusuhteet serkkutonttujen ja homotonttujen kanssa, että se on nyt ihan homona! HITTO! NEUVOJA.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirani kissan kaiman serkku äiti onkin kissani isäni tutun kaiman kummin koira.

Vierailija
2/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit haluta katella maailmaa vielä huomennakin. Lopeta ennekuin tosiaan tipahtavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät tietenkin jos parkuu ne päästä irti

Vierailija
4/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovarpaani on ollut uskoton pikkuvarpaalleni. Isovarpaani on vehdannut etu-, keskivarpaan ja jopa " nimettömän" kanssa!!! Olen aivan järkyttynyt!!! Lisäksi kyseinen nimeltämainitsematon isovarpaani kertoi, että hän ei olekaan toisen jalan pikkuvarpaan kummin kaiman sedän tädin veljenpoika vaan keskivarpaan äidin miehen isän siskon pureskellun varpaankynnen avioton isoisä!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isäni ei isäni vaan VELJENI! ja äitini ei ole äitini vaan SISKONI!! meillä on pikkasen ikäeroa niin oon niitä aina luullu mun vanhemmiks!! ja tämän kertoi mun " isäni" työkaverin serkun kaiman täti!! ajatelkaa, soitti tähän aikaan illasta ja pudotti mun silmät päästä kun vaan itken niin paljon!! Mun vanhemmat on kuulemma ehkä kuollu tai sit niitä ei oo ollenkaan, en tiiä. pitää huomenna soittaa " äidin" ompeluseuran ojhtajattaren siskon tädin serkun kaiman kaverille ja kysyä missä mun vanhemmat on. En kyllä voi enää nähdä niitä kun ei oo silmiä!

Vierailija
6/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain juuri kuulla että purkissa olevat sillit on kaikki siskojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se on siis niin kammo juttu et sitä ei voi kertoo kellekkään.



Ahdistaa pitää tätä juttua sisällä..

Vierailija
8/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta on sekin, että Massimo sai tietää, että hänellä on 2 homopoikaa, vaikka luuli, ettei poikia olisikaan. Aatelkaa! Ja Brooke on vehdannut molempien poikien kanssa! Ja vieläpä Eerikin, joka on toisen homo pojan isäpuoli! Ja stefanie on vehdannut eerikin ja Massimon kanssa. Ette usko mitä kaikkea on sattunut! (AP)