OLEN ITKENYT SILMÄT PÄÄSTÄNI
Pihatonttuni on HOMO! Sain eilen tietää..pihatonttuni on luonnollisesti naimisissa oleva aviottoman liiton äpärätonttu. Ollut liikaa psyykkeelle äpäryys ja isä ja äititontun sivusuhteet serkkutonttujen ja homotonttujen kanssa, että se on nyt ihan homona! HITTO! NEUVOJA.
Kommentit (8)
voit haluta katella maailmaa vielä huomennakin. Lopeta ennekuin tosiaan tipahtavat
Isovarpaani on ollut uskoton pikkuvarpaalleni. Isovarpaani on vehdannut etu-, keskivarpaan ja jopa " nimettömän" kanssa!!! Olen aivan järkyttynyt!!! Lisäksi kyseinen nimeltämainitsematon isovarpaani kertoi, että hän ei olekaan toisen jalan pikkuvarpaan kummin kaiman sedän tädin veljenpoika vaan keskivarpaan äidin miehen isän siskon pureskellun varpaankynnen avioton isoisä!!!!!!!!!!!!!!
että isäni ei isäni vaan VELJENI! ja äitini ei ole äitini vaan SISKONI!! meillä on pikkasen ikäeroa niin oon niitä aina luullu mun vanhemmiks!! ja tämän kertoi mun " isäni" työkaverin serkun kaiman täti!! ajatelkaa, soitti tähän aikaan illasta ja pudotti mun silmät päästä kun vaan itken niin paljon!! Mun vanhemmat on kuulemma ehkä kuollu tai sit niitä ei oo ollenkaan, en tiiä. pitää huomenna soittaa " äidin" ompeluseuran ojhtajattaren siskon tädin serkun kaiman kaverille ja kysyä missä mun vanhemmat on. En kyllä voi enää nähdä niitä kun ei oo silmiä!
Mut se on siis niin kammo juttu et sitä ei voi kertoo kellekkään.
Ahdistaa pitää tätä juttua sisällä..
Kauheinta on sekin, että Massimo sai tietää, että hänellä on 2 homopoikaa, vaikka luuli, ettei poikia olisikaan. Aatelkaa! Ja Brooke on vehdannut molempien poikien kanssa! Ja vieläpä Eerikin, joka on toisen homo pojan isäpuoli! Ja stefanie on vehdannut eerikin ja Massimon kanssa. Ette usko mitä kaikkea on sattunut! (AP)
koirani kissan kaiman serkku äiti onkin kissani isäni tutun kaiman kummin koira.