Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tapahtui selviytyjissä eilen?
Kommentit (3)
Toinen heimo voitti ensin mädän ankanmunasyönkikilpailun, palkintona pesytymistarvikkeita ja tankillinen vettä suihkusuuttimella, koskemattomusskisassa ne voitti taas ja ne kas joutu heimoneuvostoon, jossa ei ollut äänestystä, ku niitä olisin vaan kaks, joutuivat kilpailemaan tulen teosta ja se tyttövoitti, ilm. ei vieläkään yhdistetty heimoja, joten siinä toisessa on vaan yksi jäsen nyt...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jäikö Steph yksin viidakkoon? :o Luulis että jo turvallisuusmääräyksetkin kieltää (juu juu onhan siinä kameramiehet jne, mutta illuusiohan on se että ei ketään muka siellä ole).
Steph rullaa kyllä, hiton hyvä kilpailija :)
Alue: Aihe vapaa
Ja niiden kahdella jäljellä olevalla kilpailijalla oli oma " koskemattomuus" -kilpailu, kun eihän ne voineet toisiaan pois äänestää. Stephanie voitti tulensytytys-kisan ja Bobby Jo (olikohan sen niminen?) tippui...