Lue keskustelun säännöt.
Tässä taas yksi esimerkki länsimaiden rappiosta
09.07.2006 |
http: //expressen. se/index. jsp?a=629642
Miksi pitää esiintyä julkisuudessa alasti? Minä en tuollaista ole koskaan ymmärtänyt.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla