Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olet uudesta Windows Live -sähköpostista?
10.05.2007 |
Minusta ulkoasu on huonompi mutta ainakin nyt lähetetyt viestit tallentuu kansioon ja ilmeisesti pysyvät siellä kauemmin kuin 30 päivää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla