Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteen opeja paikalla? Voiko päästötodistukseen saada SUORITETTU-merkinnän

Vierailija
04.05.2007 |

numeron sijasta? Siis jos on tulossa vaikka historiasta vitonen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todettu jotain erityistä ongelmaa, räätälöidään oma henkilökohtainen opetussuunnitelma ja arvostellaan oman tason mukaan.

Vierailija
2/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada merkinnän Hyväksytty, jos numero tulisi laskemaan keskiarvoa muutoin. Siis se kieli, joka on aloitettu 5. luokalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempainillassa talvella tällaista mahdollisuutta väläytettiin, mutta ei menty yksityiskohtiin.

Vierailija
4/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liuta " suoritettuja" ?

Vierailija
5/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyttty eikä numeroa koska k.a nousee näin ihan pikkuisen

Vierailija
6/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan tietoon perustuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnaisaineissa voi luultavasti saada suoritettu-merkinnän, mutta ei muissa.

Vierailija
8/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain valinnaisesta A2-kielestä voi saada sen hyväksytty-merkinnän todistukseen, ei mistään muusta aineesta. Ja tämä perustuu tietoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossakin sai ainakin minun aikaani suoritusmerkinnän vain, jos oli kyse aineesta, johon kuuluu vain yksi pakollinen kurssi, kuten fysiikka.

En tiedä ovatko käytännöt muuttuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme