Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän perheessä joitain pakkomaneereja äitienpäivänä?

Vierailija
10.05.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä ne tuntuvat aika samalla kaavalla luiskahtavan. Mies ja lapset tuovat aamupalan kahveineen ja kakkuineen / leivoksineen (suoraan kaupan hyllyltä) sänkyyn + valkovuokot ja joku pikku lahja. Nyt on eka vuosi, että lapset on kerhossa tehneet minulle jo omat lahjat, ihanaa :)



Anoppilaan lounaalle grillaamaan. Sen jälkeen vanhemmilleni kahville. Illaksi kotiin :) Ihan hyvin menee tällä systeemillä.

Vierailija
2/3 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte muistaa yhtenäpäivänä vuodessa jos ei koskaan muulloin muisteta. Sitä se teki jo kun olin pieni lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti saa nukkua hieman pidempään (sen aikaa, kun lapset jaksavat odottaa :) ja saa aamupalan sänkyyn. Ei muita " pakollisia" . Sama kohtelu isälle isänpäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme