Lue keskustelun säännöt.
onko KOKEMUKSIA Brion PONY RATTAISTA? Pikaisesti MIELIPITEITÄ!
28.03.2007 |
(Eli Brion pony-rattaat, jotka on huomenna Stockalla tarjouksessa)Kertokaa plussia ja miinuksia!
Käyttökokemuksia,
saako esim. rattaan selkänojaa säädettyä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on riittänyt hyvin meidän lapselle, joka on istunut Ponyissa 11 kk ikäisestä asti.
Meillä on kuomu lisävarusteena, sen saa noin 30 eurolla lähes joka lastentarvikeliikkeestä. Yleensä kyllä käytetään rattaita ilman kuomua.
Mainiot rattaat, tukevat mutta silti näppärät ja kevyet.