Lue keskustelun säännöt.
Kestovaipoista
29.01.2007 |
Minkä ikäiseksi saakka olette käyttäneet harsoja ja pul-kuoria?
Kommentit (3)
PUL-kuoria olen myös käyttänyt satunnaisesti koko ajan.
Harsot oli yleisin vaippa siihen asti kunnes lapsi meni hoitoon (1v2kk), jolloin ompelin hoitopaikkaa varten muotoonommeltuja. Yövaippana muotoonommellut oli jo aiemmin. Nyt ei käytännössä olla käytetty harsoja pariin kuukauteen olleenkaan, koska lapsi pärjää ilman vaippaa kotona. Mutta periaatteessa harsot toimisivat edelleen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sitten siirryttiin taskuihin, joissa käytän samaisia harsoja täytteenä. Nyt muksu on 1 v 7 kk ja lyhyelle vaipanvaihtovälille saatan edelleen laittaa vain harson+kuoren.
Mä en koskaan oikein oppinut niitten harsojen kanssa touhuamaan.