Mielipiteitä tästä hääpuvusta..
Etsin hääpukua netin kautta ja löysin tuollaisen. Ihastuin kovasti!
Kertokaa te omat mielipiteenne. En tykkää ihan perinteisestä kaula-aukosta, ja tuossa puvussa on sitä jotain..
http: //www. juhlantaika. fi/popup_image. php?pID=3513
Kommentit (15)
ja kiva tuo kaulus tai mikä lieneekin.
Kaunis, siro ja prinsessamainen!
Ainakin tuon mallin päällä.
Itse voisin harkita saman tyylistä jos olisin naimisiin menossa.
Jotenkin toi kaula-aukko yhdistettynä tuohon kiiltävään kankaaseen tekee siitä jännän..
Kiitos kommenteista!
ap
Täytyy todellakin olla hoikka jos tuon puvun laittaa päälle ja ruskettunut. Tuo on niin kirkkaan valkoinen kangas että selluliittoset, valkoiset käsivarret eivät näyttäisi hyvältä. Tekee rintavarustuksen julmetun ison näköiseksi (lue ruman).
Mutta itse päätät. Ja makuasioistahan ei sovi riidellä. Näkisttepä minun hääpuvun. Hirvee. Ja häistä on vasta 4 v. ;).
Kaunis ja erikoinen on. Itse en kirkkohäihin laittaisi päälle (sen verran vanhoillinen olen).
Erikoinen ja näyttäväkin se on mutta tosiaan hieman hutsahtava. Yläosasta tulee mieleen joku biletoppi.
Mulla on ikäänkuin pieni propleema tuosta etumuksesta, eli haluaisin että siellä sisällä olisi jotain, mutta jos hame hoitaa suurennoksen, niin eipä tarvii paljon toppauksia.... ;)
ap
ei mun makuun mut erikoinen ja jännä jos haluaa räväyttää ja jos on hyvä pieni kroppa niin why not
eli ei mitään perinteistä kermakakkua, ja tyylinikin puolesta puku voi olla pikkasen rohkea. En pidä tuota mallia kuitenkaan liian rohkeana, ja sitä kautta tyylittömänä, mutta makujahan on siis monia..
ap
Tosi ihana, mutta kannattaa myös miettiä sopiiko Kenin puku tuon kanssa.
erityisesti noista kiiltävistä kankaista. Muuten malli saattaisi mennäkin, esimerkiksi yksinkertaisemmasta, ei kiiltävästä kankaasta tehtynä. Samoin tuo reikä tuossa edessä tekee siitä jotenkin " hutsahtavan oloisen" niinkuin joku mainitsikin, ei jotenkin sovi häihin, ellei tosiaan halua repäistä.
ja mielestäni se natsais hyvin tuon puvun kanssa. Muutenkin häiden väriteema siis hopea-valkoinen-limenvihreä, siis koristeet jne.
ap
Todella kyllästyttää jo katellakin ihmisten häissä niitä iänikuisiksia perinteisiä yömekkoja, eli valkoista, eikä mitään uutta koskaan.. Itse jos olisin vihille menossa, niin tollainen hääpuku voisi hyvinkin tulla kysymykseen. Rohkeasti vaan ap kaunis ja persoonallinen puku päälle ja alttarille!!
Mulle tulee ihan mieleen futuristinen avaruusteema. Mielenkiintoinen kaikin puolin!
Tosin tykkään aika pelkistetyistä jutuista...
Ja olethan lähes yhtä hoikka kuin tuo mallikin? Tuhdimman henkilön päällä näyttäisi varmaan aika kauhealta.