Lue keskustelun säännöt.
Mitä juot janoosi?
Kommentit (3)
Ehdin jo ihmetellä että onko alba-vesi joku hieno merkki ja kuka hullu juo aina pullotettua vettä =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
reissussa joskus mehuja, limuja tms. koska en vaan osaa maksaa vedestä
Jos haluan herkutella, juon kaakaota tai pepsiä. Muuta en sitten hirveästi juokaan.