Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkas vauvoilla onkaan tapana alkaa vierastamaan? (ev)

Vierailija
10.12.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen aloitti vierastamisen 2,5kk ikäisenä ja sitä kesti puoleen ikävuoteen asti.



Kuopus vierasti 5kk -7kk ikäisenä.



Esikoinen vierasti kaikkia vielä todella rankasti, kyllä oli tuskaista kun mummia näki pari-kolme kertaa viikossa ja silti pelkäsi häntäkin kuin mörköä.

Vierailija
2/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten noita kausia on tullut ja mennyt. Nyt 2-vuotiaana ujostelee vieraita ihmisiä enemmän ja joskus tuttujakin, keitä näkee harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin koskaan vierastaakaan, vaikuttaa niin sosiaaliselta tapaukselta. ihan hassu vauva :)

Vierailija
4/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni pikkuserkut taas ovat olleet kovia vierastamaan. Yksilöllistä.

Vierailija
5/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat jo kouluikäisiä. Herttaisia lapsukaisia, kellään ole koskaan ollut mitään valittamista heistä. Ovat sosiaalisia ja eläväisiä. Tyttöjä, jos sillä jotain merkitystä.



Rakastavat minua, äitiään, ja mitään kiintymysongelmia ei ole ollut.



7

Vierailija
6/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 10.5 kk ei vieläkään vierasta... Olen myös miettiny tuota kiintymysasiaa, mutta eiköhän vierastaminen ole aika yksilöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä