Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hevostytöt ja muutkin.
25.01.2007 |
Olen ymmärtänyt, että orihevoset, jotka ovat hankalia käsitellä ruunataan. Pitäisikö teidän miehellenne tehdä samoin? Olen omalleni suunnitellut vai auttaako ikä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
annetaan pitovaikeuksien vuoksi hyvään kotiin -ilmoitus vaan paikallis, tai ei paikallislehteen, vaan ehkä johonki 500kmn päässä olevaan aviiisiin. ja eiköhän sen joku hyljättyjen keräilijä huoli. nykyiselleni en ajattele moista operaatiota. muista myös ettei uutta kannata ottaa edellä mainitusta ilmoituksesta.