Lue keskustelun säännöt.
Menee hermot tuon emännän kanssa...
12.01.2007 |
Minä join muutaman paukun ja kysyin, että saako meille tulla kavereita kylään(lue kaveri). Sanoi, että ihan sama. No nyt kun on tulossa, niin ei sopisi millään ja kuulemma ihan sama tarkoitti, että ei. Miksei voi suoraan sanoa jos ei sovi. Menee hermot...
Kommentit (2)
Käske sen piristyä, oma moka kun ei sanonut ettei sovi.
Toisaalta, miehen pitäis kyllä olla siihen mennessä kun on naisen kans yhteen päätynyt asumaan jo olla oppinut " ihan sama" n merkitys.... ;-DD
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koita vähän lepyttää, kyllä se siitä tokenee. Mukavaa iltaa!